ANKARA / ÇANKAYA - Ayten Tekışık Ortaokulu

Haberler

Şbt

Okulumuz Fen Bilimleri zümre öğretmenlerinin organize ettiği Biyosfer Müzesi gezimizi bu hafta gerçekleştiriyoruz.

Hacettepe Üniversitesi Biyoloji Bölümü öğretim elemanlarının çabalarıyla kurulan müzede Anadolu'nun bereketli topraklarının biyoçeşitliliğine ait koleksiyonu yer almaktadır. Öğrencilerimizin de oldukça ilgisini çekmiş bulunmaktadır.

Geziyi düzenleyen Fen Bilimleri zümre öğretmenlerimize emekleri için teşekkür ediyoruz.

Kas

Okulumuz öğrencileri öğretmenleri ile birlikte yürüttükleri 3 e-twining projesinden de kalite ödülü alarak Ulusal Destek Servisi tarafından ödüllendirildiler. "Math Of Life" projesinde Azerbaycan, İspanya, Romanya ve Türkiyenin çeşitli illerinden 43 öğrenciyle birlikte, "Knowledge" projesinde Yunanistan ,Hırvatistan, Portekiz, Gürcistan, Türkiyeden 134 öğrenciyle birlikte ; "Dramath" projesinde  Azerbaycan, Türkiye, Litvanya'dan 66 öğrenci ile birlikte projelerini gerçekleştirdik.

"En büyük bayramdır, kutlu olsun..."

Bu yıl Cumhuriyetimizin 100. yılını tüm yurtta çeşitli etkinliklerle kutladık. Okulmuzda da değerli öğretmenlerimiz ve kıymetli öğrencilerimiz 100. yıla yaraşır bir dizi etkinlik organize etti.

Okulumuz bahçesinde öğrencilerimiz hazırladığı koreografi ile güzel bir gösteri yaptı, 100. Yıl anısına "100. Yıl Çıkartması" tasarladı, seğmen oldular, kurtuluş savaşını anlattılar, marşlar söylediler, dans ettiler, bize Cumhuriyet'i anlattılar. Emeği geçen bütün öğretmen ve öğrencilerimize teşekkür ediyoruz.

Bunda sonra da nice yüzyıllar, Cumhuriyeti ve değerlerini yeni kuşaklara anlatmaya devam edeceğiz.

Ekm

Ülkemizin en anlamlı bayramlarından Cumhuriyet Bayramımızın bu yıl 100. yılını kutlayacağız. Ülkemizde ve okullarımızda bu vesile ve coşku ile bir dizi etkinlikler yapılmaktadır. Biz de 16 Ekim 2023 günü öğrencilerimizle beraber Atamızın huzuruna çıktık.

Okulumuz öğrencileri Okul Kütüphanemizi oldukça verimli kullanıyor. Türkçe derslerinde okuma saatlerini kütüphanemizde yapmaya devam ediyorlar.

Eyl

2023-2024 eğitim öğretim yılına hazırlık seminerlerimiz devam ediyor. Okulmuz rehberlik servisi öğretmenlerimize, eğitim ortamlarında dijitalleşmenin psikolojik ve sosyolojik etkileri, kaynaştırma eğitimi ve BEP hazırlama süreci ile ilgili seminer verdi.

Haz

Her yıl olduğu gibi kıymetli velilerimizin desteğiyle okulumuzda geleneksel kermesimizi düzenledik. Kermeste çeşitli oyunlarla öğrencilerimiz eğlenirken yarışmalarda derceye girenlere de ödül verildi. Ayrıca yapılan çekilişlerde çğrencilerimiz sürpriz hediyeler kazandılar. Emeği geçen herkese teşekkür ediyoruz.

Okulumuz öğretmenlerinden Şule Çelik' in öğrencileri ile yaptığı etwinning projesi 'draMath' kapsamında, ülkemizi aldığı şampiyonluk dereceleri ile gururlandıran Milli Güreşçimiz Yasemin Adar'ı konuk olarak ağırlayacaktır. Yayınımıza sizleri de bekleriz.

May

Cumhuriyetimizin 100. yılında okulumuzda 19 Mayıs için görkemli bir tören düzenlendi. Törende günün anlam ve önemini belirten konuşmalar, şiirler, tiyatrolar, yarışmalar, sportif gösteriler, dans gösterileri, müzik vardı. Ayten Tekışık Ortaokulu ailesi olarak ulu önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ü ve silah arkadaşlarını bir kez daha büyük bir coşkuyla andık. Gençliğe düşen görevleri yeniden sıraladık ve bu yolda azimle çalışmaya devam edeceğimize söz verdik.

Tören organizasyonunda emeği geçen bütün öğretmen ve öğrencilerimize tekrar teşekkür ediyoruz.

Okulumuzda dönem boyunca yapılan yarışmalarda dereceye giren öğrencilerimize ödülleri bir törenle tekdim edildi. Başarılarının sürekli olmasını diliyoruz.

May

Okulumuz 6-D sınıfı öğrencileri ilimizde bulunan "Somut Olmayan Kültürel Miraslar Müzesi"ne ziyarette bulundular. Gezimiz öğrencilerimizin oldukça ilgisini çekti. Müze çalışanlarına ve gezide öğrencilerimize eşlik eden öğretmenlerimiz Zeliha KILIÇ ve Esra Bahar ÖZDEMİR'e teşekkür ediyoruz.

Okul tanıtım programımızda bu defa Cumhuriyet Fen Lisesi'ni ziyaret ettik. Öğrencilerimize ilgisini esirgemeyen okul idaresine, öğretmenlerine ve öğrencilerine teşekkür ediyoruz.

Okulumuz 8. sınıf öğrencileriyle beraber Özel Türsab Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesini ziyarete gittik. Önümüzdeki yıl lise ile eğitim hayatına devam edecek olan 8. sınıf öğrencilerimiz ile birlikte liselerin tanıtımı kapsamında bu sefer de Özel Türsab Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesini ziyaret ettik.

Ziyaretimiz boyunca oldukça misafirperver ve güleryüzlü yaklaşım sergileyen okul idaresine, öğretmenlerine ve öğrencilerine çok teşekkür ediyoruz. Ayrıca ziyaretimizde bizleri bir de kahvaltı programı yaparak ağırladıkları için ayrıca teşekkür ediyoruz.

Lise ziyaretlerimiz devam edecek...

May

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kutlu olsun. Bayram ve ara tatile denk gelmesi nedeniyle bayramımızı 24 Nisan Pazartesi günü okulumuz bahçesinde yaptığımız bir törenle kutladık. Törenimizde okul müdürümüz Erdal ERDEN ve Türkçe öğretmenimiz Orhan ORAN günün anlam ve önemi ile ilgili konuşmalar yaptılar. Ardından öğrencilerimiz hazırladıkları gösterileri sergilediler. Törenimizde orotoryodan dansa, pandomimden Hacivat-Karagöz'e, okul korosundan yarışmalara oldukça neşeli ve eğlenceli etkinlikler yer aldı. Öğrencilerimize hazırladıkları gösteriler için teşekkür ediyor, bu anlamlı bayramlarını tekrar kutluyoruz.

Nis

Okul temelli hizmetiçi eğitim kapsamında  okulumuz öğretmenlerine akran zorbalığını önleme kursu verildi.